جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام
سرخط خبرها

برنامه‌های متنوع ساپینتو برای دربی ۹۹

  • کد خبر: ۱۴۰۵۴۸
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
برنامه‌های متنوع ساپینتو برای دربی ۹۹
سرمربی استقلال برای دربی ۹۹ برنامه‌های تاکتیکی زیادی در سر دارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم استقلال این روز‌ها تمرینات خود را برای آماده‌سازی بازی مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر آماده می‌کند. با توجه به فاصله دو امتیازی که استقلال با رقیب سنتی‌اش دارد، نتیجه دربی برای شاگردان ریکاردو ساپینتو اهمیت زیادی دارد.

استقلال دو مصدوم به نام‌های عارف غلامی و ابوالفضل جلالی دارد که البته غلامی به تمرینات گروهی اضافه شده است، اما به دلیل اینکه مدت زیادی دور از تمرینات بود شاید ساپیپنتو تصمیم بگیرد از گزینه دیگری در دفاع وسط استفاده کند. آنچه که در تمرینات استقلال می‌گذرد آماده باش دادن ساپینتو به سیاوش یزدانی است تا احتمالا جانشین غلامی در دربی شود.

یزدانی هنوز در این فصل برای استقلال به میدان نرفته است چرا که خیلی دیر کار‌های پایان خدمت سربازی‌اش را انجام داد و مقطعی هم به دلیل توئیت علیه سرمربی پرتغالی مغضوب شد و از تمرینات کنار گذاشته شده بود. یزدانی که با واسطه بازیکنان و علی فتح‌الله‌زاده به تمرینات بازگشت با انگیزه تمرین می‌کند و احتمال دارد اولین بازی فصل او برابر پرسپولیس باشد.

ناگفته نماند که استقلال محمدحسین مرادمند را نیز در اختیار دارد که یک بازی از ابتدا برای استقلال بازی کرده است و او نیز شانس بازی کردن در دربی را دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->